subscription renew

Abonne-8252N57N

I cancelled my subscription a couple months ago, but today I saw that a 12.99 euro withdrawal was made. I don't understand how did that happened. I did not activated my subscription. I'm requesting a refund.

**pièce jointe supprimée par l'équipe de l'Assistance CANAL+. Pour rappel, nous vous invitons à ne pas communiquer vos informations personnelles par souci de sécurité**

Réponses de la communauté

Olivier - Equipe CANAL
Equipe

Greetings,

Unfortunately, we don't have access to your account information.

For any question regarding your account or your subscription, please contact our customer services.