Returning my decodeur.

flemse

I have terminated my Canal plus contract due to our moving to Denmark on coming Saturday. Where shall I deliver my decodeur? Ouick answer, please.

Réponses de la communauté

Greetings flemse,
The return of your "décodeur" can only be done once you receive an "E-Chronopass" (a document that allows you to bring your décodeur back to a registered drop off point).
It is usually sent about 3 weeks after your account termination. Do you know your account's end date?